Verzenden en Retourneren

 

Voorwaarden

Algemene Voorwaarden

 

1. Definities

  1.     Voor ons als kappers en verzorgers van jouw uiterlijk zijn 2 dingen heel belangrijk: dat ben jij, dat is de kwaliteit en de duurzaamheid van onze producten.

 

 

2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken

1. Leuk dat je bij Sazacareshop bent uitgekomen. Wij zijn graag bereikbaar voor jou op de volgende manieren

 

Telefonisch:

+31 (0)20 33 00 620 

Per mail:
info@sazacare.nl

Postadres en bezoekadres:

Haarlemmerdijk 146

1013 JJ Amsterdam

 Follow Sazacare:
1. 
instagram.com/sazacare

3. facebook.com/SAZAcare

4. We zijn met plezier bereikbaar op de volgende tijden:

Dinsdag 10 – 18
Woensdag 10 – 18
Donderdag 9 – 19
Vrijdag 9 – 18
Zaterdag 9 – 17

 5. Handige nummers:

Ons KvK-nummer: 34229183

Ons BTW-identificatienummer: NL001645611B19

 

 

3. Toepasselijkheid

Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht. Wij willen namelijk graag dat je weet wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.

 

4. Het aanbod

We proberen je zo duidelijk mogelijk te vertellen wat en hoe je iets kunt kopen. daarbij natuurlijk ook wat het kost, hoe lang de levertijd is en of je het kunt ruilen. Kom je ergens een foutje tegen op de productpagina? Dan mag je ons daar zeker aan houden en op wijzen.

Behalve als het zo overduidelijk een grote misser is en je dat van tevoren had kunnen weten dat dit niet klopt. 

 

5. De overeenkomst

1. We garanderen dat wij werken aan een veilige web omgeving. Zodat je gerust bij ons kan shoppen

2. Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna kan je je bestelling volgen via een track&trace tot het bij jou geleverd is. 

3. We voegen zoveel mogelijk informatie en gegevens die je nodig hebt toe aan je bestelling, mocht je nou toch iets missen of er onduidelijkheden zijn neem gerust contact op. We helpen je graag. 

 

6. Herroepingsrecht

1. Soms werkt het gewoon niet tussen jou en je product. In dat geval kun je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 7 dagen terug.

2. Elk product wordt pas in productie genomen op het moment dat je dit besteld. Wij maken geen massa product en proberen dus geen duurzame materialen te verspillen, voor het milieu heel belangrijk en dus ook voor ons allemaal. 

 

7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd

 Pak je pakket altijd netjes uit en bekijk het product aan alle kanten. Voldoet het niet aan je wensen? Doe er dan niets mee en berg het weer veilig op in de doos zoals je het hebt ontvangen. Doe je dit niet en zijn er gebruikssporen dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

 

8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren

Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:

1. we sturen je een bevestiging van je aanvraag;

2. we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 7 dagen terug.

 

9. Verzendkosten bij retourneren

Was je oorspronkelijke orderwaarde onder zestig Euro? Dan vragen wij je, zelf voor de retournering te betalen. Orders boven de honderd Euro mogen gratis geretourneerd worden. Je ontvangt hiervoor na aanmelding een Adresstikker.

 

10. Wat je niet kunt retourneren

Sommige producten kun je helaas niet terugsturen:

1. Producten uit aanbiedingen of met kortingen.

2. Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.

 

 11. De prijs

 

1. Prijzen staan altijd duidelijk vermeld in de webshop en bij het afrekenen krijg je eerst altijd een overzicht. Geen verrassingen achteraf. Dat is wel zo netjes.

2. Alle prijzen zijn inclusief btw.

3. Normale verzending tot zestig Euro kost 6,95€. Vanaf zestig Euro is de Verzending gratis.

4. Wil je een snellere bezorging, neem dan even contact met ons op en dan gaan we kijken wat we voor je kunnen doen.

 

 

12. Nakomen beloftes en garantie

1. Wij geloven dat open en eerlijk altijd het beste werkt en dat doen we dus ook altijd.

2. Je hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Voor zover we dat kunnen en dit ook strookt met de wet. En als wij het nodig vinden om wat extra’s te doen zullen we dat zeker ook doen.

 

 

13. Bezorging en uitvoering

1. We doen er alles aan om het voor jou zo goed mogelijk naar de zin te maken  

   2. Als je bestelt, verpakken wij jouw product zo snel mogelijk en sturen het zo snel mogelijk op. In de meeste gevallen heb je je aankoop met 5 dagen al in huis. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het toch langer dan dat we beloofd hebben? Dan hoor je dat zo snel mogelijk van ons. Als je het in dat geval niet meer wilt hebben, krijg je de betaling zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 14 dagen teruggestort.

3. Als jouw bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is, is dat onze schuld. We gaan het dan ook zo snel mogelijk voor je oplossen.

 

14. Betaling

1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.

2. Klopt er iets niet in je betaalgegevens?  Breng ons op de hoogte, door jou informatie kunnen wij nog beter worden. 

    

 

15. Klachten

1. Het is heel vervelend als dit gebeurd. Wij zullen alles binnen onze macht doen om dit zo snel mogelijk en goed mogelijk voor je op te lossen. Samen komen we vast en zeker tot een oplossing, dat is wat wij geloven.

2. Laat het ons direct weten als je een klacht hebt en omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk. Dan kunnen wij hier zo snel en effectief mogelijk handelen.

3. Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen een antwoord van ons. We helpen je direct, of we geven aan hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.

4. Je kan een klacht over onze producten of service ook indienen bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via Thuiswinkel.org. Maar we stellen het zeker op prijs als je ons de kans geeft om het zelf op te lossen. Wij nemen jou namelijk altijd serieus en proberen altijd tot een oplossing te komen waar je blij mee bent.

 

16. Geschillen

Komen we er écht niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/thuiswinkel. Dat zouden we echt heel jammer vinden. Maar we respecteren je keuze.

 

18. 

Dit zijn onze algemene voorwaarden. Hopelijk is het helder en duidelijk voor jou. We hebben ook een uitgebreide en een wat meer ingewikkelde versie voor jou als je daar behoefte aan hebt.